för 24 år sen..

.. såg det ut såhär ↓

Den 17 Maj 1987 föddes en hårig liten tjej..
& den håriga lilla varelse var JAG :)

J kom in & sjöng för mig imorse & serverade mig med en halvfryst
prinsesstårta
från inget annat ställe än Candynavia ;D haha sötnos

Nu står jag & bakar mammis goda daimtårta..
hoppas på att den ska smaka lite gott som när hon gör den!
En hembakad tårta är faktiskt ett måste när man fyller år :)

Grattis till mig själv!

Later. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Grattis min aldra bästa Tjej !! Vad jag och Micke ser ut det är tur att du och Dennis är så söta !

2011-05-17 | 13:21:11
Anonym

Grattis min aldra bästa Tjej !! Vad jag och Micke ser ut det är tur att du och Dennis är så söta ! Kramizar Mammi<3

2011-05-17 | 13:25:37




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!