Cinnabon it is!


titta va jag såg här om dagen...

Cinnabon ska öppna i The Point, här på Malta :)
När jag & J va i London för 2 år sen så provade vi dessa för första gången,
& jag älskade dom! Perfekt eftersom det inte finns några goda bakverk här..


De roliga är att Clara nyligen sa att hon skulle kunna tänka sig att starta upp ett
Cinnabon-ställe här på Malta & vi båda trodde det skulle gå superbra med
tanke på hur sötsugna alla malteser är hela tiden..
..Det verkar som nån kan läsa hennes tankar
;)

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

NICE! Jag letade efter Cinnabon i London men hade inte kollat upp ordentligt var det låg så vi hittade det inte. Typiskt!

2011-05-17 | 10:55:28
http://alltommalta.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!