Vilken söndag..!

Igårkväll firade vi som sagt Plumpis med en middag på Hugo´s..
middagen var bra med jag blev himla besviken på deras service igår!
Födelsedagssång & trevligt sällskap räddade kvällen :) Dock fick jag så
himla ont i magen efter middagen & va tvungen att gå hem..
..Men jag hoppas att plumpan fick sig en rejäl utgång!

Idag vaknade jag & J närmare 14.00 efter att ha ställt om klockan :p
Vi tog en prommis bort till Sliema för en lunch i den heta solen tillsammans
med Christina & Niclas. Vart efter timmarna gick så fylldes bordet på, så tillslut
så satt där med ett långbord & gottade oss :) En helt fantastisk söndag.

Jag har hunnit skypa med Lina ♥ .. och kvällen bjuder på sushi
& sällskapsresan-boxen tillsammans med J !

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!