Morgonstund har guld mund..



Måndag & ny vecka! Nu är det exakt en vecka sen vi kom hem..
känner väl inte fullt ut att jag har kommit in i vardagsrutinerna igen
men jag är på god väg! Imorse tog jag mig upp på en morgonprommis
vilket va fruktansvärt skönt.. köpte med mig J´s favoritfrallor & dukade
upp med frulle. Det va så skönt att kunna sitta i lugn & ro, utan stress!

Måndag: Prommis, jobba Tisdag: ledig, träna, baka gosaker med Johanna
Onsdag: ledig, prommis, lagret Torsdag: Jobba, myskväll med Christina
Fredag: Jobba, frossa våfflor Lördag: Jobba, pajlördag Söndag: ledig, prommis

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


jessica

åh vad gott det ser ut:)

2011-03-21 | 18:56:41
http://sickisen.se
Jonna

De där är utlandsfrukost för mig! :D

Ser ut som om ni hade de bra på semestern. Mysigt.

Kram kram

2011-03-22 | 23:09:25




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!