Söndagen den 20/3

Efter en arbetsdag slutade lördagskvällen igår på MEET tillsammans med
Johanna, Erik, Emil & J såklart.. dock blev det ingen köttbit för min del
utan tog istället en Pasat Pesto som va sådär lagom färdigkokt..
trevligt sällskap hade vi iaf :) Efter middagen tog vi oss hem &
totaldeckade både jag & J.. Jag har verkligen kommit in i en
vad-jag-älskar-att-sova-period, känns som det är det enda jag
gör sen jag kom hem från resa! Jobbar & sover.. kul tjej!

.. Denna söndagmorgonen var såå bra. Vaknade vid 10, gjorde frukost
som jag åt i sängen, framför Ballar av stål, bredvid J ♥ Uppskattas till 1000!
Vädret är helvridet idag här på ön.. när jag gick till jobbet var det sol/moln
sen har det i stort sett varit spöregn hela dagen fram tills nu då jag ser en stor
regnbåge utanför fönstret :) Skulle vilja trolla mig hem till sängen & glo en film..


1. avnjuter en summer fruit sorbet-smoothie 2. imorse, påväg till jobbet..

Later. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!