Tjejkväll.

Igår efter jobbet åkte jag hem till Christina där hon, Lisa, Johanna &
Manilla var.. Vi började i helt fel ordning igår.. efter att ha frossat i oss godis
& ostbågar i väntan på att våfflorna skulle bli klara så va ingen hungrig när vi
väl skulle äta. Men 2 våfflisar pressade jag i mig.. de va ju trots allt våffeldagen :)

Efter en massa tjejsnack & filmen - Labor Pains så va den
fredagskvällen förbi.. När jag tog taxin hem sen så var jag & Jackie
(ecabs chafför) helt upp i allt snack så jag helt glömde bort att betala henne
:S
.. Snacka om att jag skäms! haha Kanske kan ta &
räkna de till min första springnota? :p

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!