IKEA-middag..

Även imorse vaknade jag av fågelkvitter & klarblå himmel :)
Skulle ha mött Lisa på LeMeridien & kört ett pass Abs & pumps men
det blev inställt så istället tog jag mig ut på en härlig morgonprommis i solen!

Innan jag gick så sa jag till J som då satt framför datorn att jag inte hade
mina nycklar med mig så han tänkte på de.. "Ja, okeej" får jag som svar..
när jag väl kommer hem kl. 11.00 lite halv-bråttom eftersom jag öppnar
butiken vid 12.00, så är han inte hemma! Jag slår en lite smått irriterad
signal & då har min älskade karl gått & klippt sig!!!!!!! Mina stresshormoner är
ibland inte dom bästa ..så jag får panik & får springa bort till frisören
(som tack & lov inte va det vanliga stället,
utan ett i närheten)
hämta hans nyckel, springa hem igen & duscha & svida om i 180.
.. Jag hann iaf i tid till jobbet & det är ju huvudsaken!
men nu vet jag att man alltid ska ta nyckeln med sig..
vart man än går.. även om min bättre hälft "är hemma" ;)

Känner mig lite trött så det ska bli extra skönt att komma hem nu efter jobbet.
Ikväll tänkte vi slå på stort & köra en riktig IKEA-middag..
köttbullar, potatismos, lingonsylt & gräddsås!


Love .K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!