Äntligen !



Äntligen! Som jag har längtat efter jordgubbs-säsongen här på Malta
.. det finns inga jordgubbar som är så goda som dessa här på ön.

Igår köpte vi 1kg som jag har invigt idag :) mums mums mums!

Dagen i korthet har bestått av brunch på Mint med J, jobb & ikväll blir
det middag på Meet tillsammans med Johanna, Erik, Emil & Honken..
Sötaste Johanna var även förbi & snick-snacka lite med mig på
Candynää nu ikväll, åh va det va roligt att se henne igen :)


Ha en trevlig lördagskväll.

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Hihi, vad söt du är! Tack för en supertrevlig lördag:)



jag är grymt taggad på baktisdag:D kanske kladdkaka? Eller kanelbullar? Kanelbullar med vaniljkräm? Har även hittat ett recept på hur man kan göra pajer som påminner lite om donken pajerna. MUMS!!!!

2011-03-20 | 09:13:06
http://www.alltommalta.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!