Tomt hus!

Vilken u n d e r b a r dag! Vädret har ju varit sisådär den senaste tiden..
inte dåligt, men absolut inte Maltas Juni-väder! Men igår & idag så :)

Nu har precis Mimmi lämnat mig, J & Malta för denna gång, som vanligt har
vi haft superhärliga dagar tillsammans.. Vi har badat & solat på både Fortina Hotel
& Intercontinental Hotel, shoppat, ätit gott, en drink på Juuls (alkoholfritt för mig),
jippo i Spinola Bay, bio - Hangover Part 2, Mdina, morgonpromenader, firat
Sveriges Nationaldag på inget mindre än Palazzo Parisio!
Bra dagar helt enkelt.


klicka på collaget för att se alla bilder

När J kommer hem från träningen så ska vi grilla hamburgare & ha en
riktig myskväll bara han & jag.. det ser jag verkligen fram emot!
Lite kvalitétstid med min man.. ♥

I helgen jobbar jag, både fredag & lördag men de ska bara bli skönt..
det har varit mycket besök de senaste veckorna, vilket jag ÄLSKAR
& inte av vilka som helst :) men det tar lite på krafterna & speciellt
nu när jag är gravid. . Så en jobbhelg passar mig perfekt!

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jenny Arnell

Vad härligt ni verkar ha haft det Kaisa! Roligt med besök :) Har du någon tid i veckan Kaisa för att ses och tjata ikapp lite? Jag och Johanna landar på söndag så det skulle vara roligt att styra upp någonting :) Just det, vilken rolig bebisgrej du lagt till på bloggen! Så sött! P&K

2011-06-10 | 14:56:17
http://jenny.spotlife.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!