Längtan..

.. Idag är jag s l u t som människa!

Började dagen med att övningköra, det gick som på räls ;)
Därefter har jag haft full fart i butiken hela dagen, bla härliga språkelever
som drar till med ett glädjetjut när dom hittar till butiken.. annars har jag suttit &
gått igenom vår nya hemsida så nu är den äntligen uppe!.. Va tycker ni?

Nu ska jag sätta mig & plugga med en kopp grönt te som förhoppningsvis
kan göra mig lite lugnare.. har mått jättekontisgt idag, kanske för att jag
har stressat upp mig (?) .. har känt ett tryck över bröstet hela dagen &
till & från har jag nästan fått någon slags panikångest, jättekonstigt iaf!

Annars har jag äntligen bestämt mig för vilken systemkamera jag ska
köpa för pengarna jag fick när jag fyllde år :D När jag kommer till Sverige
så är det bland det första jag ska göra.. Åh vad jag längtar! Wiihooo :h:


Denna ska bli min inom en snar framtid :h:

Love .K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jenny Arnell

Ser kanon ut Kaisa! :) Men hörru vännen, gillar inte att höra om stressen och tryck över bröstet =/ Kan jag hjälpa till på något vis?

2011-06-21 | 09:03:04
http://jenny.spotlife.se
K

Nee det va lite läskigt.. men jag tror det är mycket just nu som jag stressar upp mig för omedvetet. Idag känns det mycket bättre :) Tack sötis, Jag hojtar till om det är något.. Puss

2011-06-21 | 09:54:32
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!