Lovely days..

Guuu va dessa dagar har sprungit iväg!

I lördagskväll var jag, Sofia & JHugo´s Tapas & åt middag..
sen i söndags morse började vi dagen med en morgonprommis för att sen
hämta Lina på Luqa flygplats! Hem & lämnade väskor för att åka vidare till
Golden Bay :) Där hängde vi nästan hela dagen tills vi blev lagom rastlösa..


1. Tapas-middag 2. Lina, Sofia & J på Golden Bay

Sen har dessa dagar som sagt bara sprungit förbi.. vi har börjat varje morgon me
en mysig promenad längs med strandpromenaden & god frukost på terassen.
När inte jag har jobbat så har vi hunnit med lite solning, fika oså under dagarna,
picknick i solnedgången, goda middagar, sällskapsspel & mysiga hemmakvällar!

Lina & Sofia, en dag på Palace Hotel

Jag, Lina & Sofia.. Picknick i solnedgången

Idag jobbar jag i butiken 12.00-20.00 & därefter ska vi till Hugo´s :)
Sen skulle jag tippa på att det blir en drink eller två (alkoholfritt för mig)
eftersom det är vår sista kväll ihop :( .. tiden går fort när man har roligt


Love .K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!