Heat wave!


Veckans Malta

I vanliga fall skulle jag njuta av varje sekund av denna värme..
det är ett av skälen till att jag bor här nere! Men nu när jag har
en bebis i magen så tycker jag att det är fruktansvärt jobbigt!

Bara att ta mig ner till jobbet som är max 5 mins prommis så
känner jag mig som den mest otränade människan på denna jord..
flåsar & känner mig nästintill döende & värre kommer det bli ;)

Känns iaf skönt att veta att jag kommer iväg till ett svalare Sverige
den 19 Juli-7 Augusti, dock kommer jag tillbaka lagom till att ön
är ännu hetare! haha Men denna oliiiiidliga värme är såå
värt besväret.. för snart är du här hos oss älskade lilla mini ♥

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!