En bra avslutning på en mindre bra dag..

Igår, torsdag hade jag tatt ledigt för jag har känt mig lite småhängig
de senaste dagarna.. Kände att jag & bebismagen va tvungen att varva ner
lite & göra absolut ingenting. . Men den planen ändrades ganska så snabbt.

Igår morse var jag, J & Jenny först ute på lagret för en godisleverans till bion
.. därefter hade jag då tänkt att bara va hemma all by myself, kanske ta ett bad
& läst en bok. MEN då ringer Angela som då jobbade i butiken & säger att elen
har lagt ner! Så ingenting fungerar i 30 graders hetta.. kyl, frys, AC, avfuktare..

Samtal & spring fram & tillbaka, jaga elektriker som ska förstå att det är bråttom
.. orkar inte ta hela storyn men sent igårkväll var allt i sin ordning igen!
mañana mañana är ordet man ska lägga på minnet i detta land,
ett ord som kan göra en (iaf mig) fly förbannad ibland!

Min lediga dag som skulle ha blivit så lugn & skön som istället
gjorde mig helt s l u t & gråtfärdig avslutades iaf på bästa sätt.. :)
En mysig middag (tyvärr en avskedsmiddag för finaste Manilla) tillsammans
med tjejerna på femstjärniga Palace Hotels underbara restaurang TemptAsian!


Maja, Johanna, Jenny, Manilla & Malin

Manilla, Malin, jag, Maja & Johanna

1. Pooltaket & den fina utsikten 2. kvällens jag 3. Palace Hotel 4. tjejligan

Tack tjejer
, ni räddade min dag

Love .K



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jenny Arnell

Fina Kaisa, vi var så glada att du orkade hänga med oss på Palace och förgylla vår kväll som vanligt:) Tack tillbaka!

2011-07-09 | 20:22:49
http://jenny.spotlife.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!