Fredags eftermiddag..

Igår eftermiddag tog jag mig bort till Sliema för att möta upp
Pia & Janne, familjevänner hemifrån! :) Supertrevligt.

.. Vi gick strandpromenaden bort för att komma till slutmålet:Candynavia.
Det var så varmt & vi höll på att svettas bort på vägen dit, så en paus
inne i gotteri butiken som man så sött säger på norska där det finns AC
var guld värt. Därefter gick vi skilda väger.. men vi bestämde att vi
ska försöka mötas upp på någon strand imorgon, söndag!

Jag tog bussen bort till Sliema igen, men denna gång för en
efterlängtad fika med Johanna på favoritstället Mint.

På vägen hem kunde jag inte låta bli att ta kort utöver St Julians
från strandpromenaden.. Jag njuter varje gång, så fint det är.



Fredagskvällen spenderades med världens bästa J
Eden Cinema.. vi såg Bad teacher en lättsam fredagsfilm!

Nu: Jobb till 20.00 Ikväll: hmm ?

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!