Fredagsmys.

It is Friday baby..

Guu va veckorna rusar förbi, i helgen ska jag jobba.. eller imorgon iaf :)
Söndag kan det nog bli en liten utflykt till ett av mina
favoritställen, Baia Beach Club. De ser jag fram emot!

Just nu sitter jag & jobbar, sen ska jag & J en sväng till bm..
21.20 har vi fått tid ikväll, Kanon-tid såhär på en fredag ;)
.. Det gör iof inte så mycket så länge bebisen mår & växer fint

När vi har varit hos barnmorskan så tänkte vi köpa en pizza
& en stoor godispåse med oss hem & bara mysa.. min älskling & jag!


Jag & min kalaskula i morse

Ha en mysig helg!

Love .K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Kaisas Kagge! Jag är superpå Baia på söndag :)

2011-07-01 | 23:11:49
http://alltommalta.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!