Onsdag 6/7 -2011


Idag är det som det ska vara på Malta i Juli,
30 grader & inte ett moln på himlen! Stekande hett..
Jag började denna dag med en körlektion, ett bank-besök &
en sväng förbi McDonalds för en svalkande Frappé Cappuccino!

Ikväll efter jobbet ska jag & J till Pepinos på middag tillsammans
med hans två barndomsvänner Y & R som är på semester på ön!
Men först ville dom komma förbi hemma hos oss för att se hur vi bor
& va även nyfikna på att få se 3D/4D-bilderna & filmen på bebisen :)

.. jag kan inte sluta le när jag ser bilderna på bebisen från igår
blir alldeles varm i kroppen & stolt .. vilken L Y C K A !

Love .K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - med bebis i magen ☆

jag har haft en väldigt enkel graviditet. inget illamående, inga blödningar. lite humörsvängningar i början bara.

hur har det gått för dig? :)

2011-07-07 | 15:17:14
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!