En lugn söndag!

.. äntligen en dag utan måsten

Idag har jag i stort sett bara tatt det lungt :) Så himla behövligt!
Både jag & J tog en lååång & skön sovmorgon.. när jag väl hade kommit
upp var tanken att jag skulle ta tag i bokföring men hade världens huvudvärk
så jag kröp ner i sängen igen för ännu mer vila! .. Vaknade till liv efter en timme
& kände mig liite bättre, la mig & läste en bok tills Ylva & Robban kom förbi..

..Sötaste dom ville bjuda på en fika som tack för igår. Så det blev ett besök
bort till Mint där vi fick i oss en & en annan god bakelse & en cappuccino.
Snicksnack om allt mellan himmel & jord, innan vi begav oss hemåt igen..

cappuccino & Mega Brownie med vaniljglass på Mint

Nu har jag krypit upp i sängen igen efter att ha hunnit klart med den bokföring
som ska in i början av Augusti.. så nu slipper jag tänka på det när jag
kommer hem från semestern! ..Bra gjort Kaisa ;)


Kvällens pappersarbete

Nu: film i sängen! Imorgon: utvilad inför en ny arbetsvecka!

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - med bebis i magen ☆

åh vad gott :)

2011-07-11 | 15:36:03
http://fashionstars.blogg.se/
K

Det kan jag lova ;) Mastig men god!

2011-07-11 | 15:42:08
http://dictumfactumbyk.blogg.se/
Johanna

Duktigt, bra Kaisa :D jag ser fram emot vår fika, hur jobbar du i veckan? Jag jobbar endast imorgon och onsdag, sen ledig!

2011-07-11 | 17:20:22
http://www.alltommalta.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!