En härlig dag på Mellieha Bay.

Igår efter jobbet, hämtade J mig & så lajvade vi bort till Mellieha
för en bit mat.. Supermysigt att komma iväg från "vardagen" dvs Sliema
& St Julians. Och förbaskat mysigt att få lite kvalitetstid med min man


.. Precis hemkommen från en härlig dag på stranden!

Jag & J började dagen med en frukostMint & sen plockade vi upp Johanna
& Lisa för att sen ta oss till Baia Beach Club. Där hann vi med ett dopp i
det blå innan vi blev "ivägkörda" för att alla solstolar var reserverade!
Det märks att det är högsäsong nu! Men inte gjorde det oss något..

Istället blev det Mellieha Bay som även den va knööökfull av folk idag..
Men vi fick oss iaf en varsin solstol & ett parasoll till magen & mig! Lovely

Ikväll blir det BBQ night & spelkväll hemma hos oss tillsammans
med Johanna, Erik & Jenny & kanske Lisa & Johan :)


Jag & J i en viktig match ;)

Sötaste Lisa & Finaste Johanna, en bebismage i v.30 (idag) & jag

lånade bilder från Johanna!

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


chayenne

Åh vad mysigt med bebismage :) Saknar den väl lite ^^

2011-07-19 | 22:08:12
http://sense.webblogg.se/
Ellinor

va underbart de ser ut :)

2011-07-20 | 22:19:47
http://ellinors.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!