AJ!



Såhär kan det gå när man skalar potatis ↑
.. lyfter jag på nageln så är det ett köttsår.. så jag vägrar!
Vem vet, nageln kanske växer fast igen om jag låter den va.

Mitt tempo de senaste veckorna har varit alldeles fööör högt..
Jag vet om det själv men kan inte göra något åt det! Stackars bebis
Jag flängar fram & tillbaka utan att ens blinka. ..Det är visningar
så fort jag har en ledig tid över, jobb, fika & träffa vänner osv

...men idag känner jag såhär; I need a break!

Igårkväll när jag skala potatis så råkade jag dra med mig
halva fingertoppen :( Blodet rann & jag satte mig på
golvet & grät som ett litet barn tills J kom & plåstra om,
bad mig sätta mig ner ett tag för att varva ner!.. ♥

Jag behöver semester NU NU NU.

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


angela

Men aaahhh Kaisa raring.....vad jag onskar att jag hade kunnat losa av dej nar du ringde:(...



Jag hoppas du far en battre dag idag och att du kan vila.Tanker pa dej och skickar varma kramar XXX

2011-07-15 | 15:06:50
K

Sötaste Angela.. KRAM på dig!

2011-07-16 | 19:20:17
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!