+33 grader!


Dom här senaste dagarna har det varit rekordvarmt för i år..
Idag visar tempen +33 grader!

Idag känner jag mig utvilad.. var på visning imorse som tyvärr inte var
något intressant. Sen hann jag slå mig ner i lugn & ro inne på Café Bezz
& läsa lite i min bok innan jobbet. Jag älskar när man har tid att sitta ner
& koppla av med en cappuccino innan en lång arbetsdag. Guld värt !

Om ni, mammi & papps har kommit hem från Spanien & läser detta
så är det på tiden med en skype-dejt tycker jag..
Jag finns tillgänglig efter 20.00
:)

Love .K
:)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - med bebis i magen ☆

oj vad varmt!

och cappuccino är inte dumt det :)

2011-07-14 | 08:47:09
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!