Vi är på gång!

På förmiddagen var jag nere på LeMeridién för ett träningspass.
Jag & Tina gick på Cardio Body Conditioning.. ett kondition/hantel/styrkepass!
Måste erkänna att jag får skämmas lite, jag har tamefan
inga muskler i någon kroppsdel.

När jag gick i gymnasiet så gick jag Samhäll- Special Idrott,
dvs träning varje dag!
Så ofta jag hann, körde jag osså passen på F&S, vilket jag älskade..
frågan är vad som hände med den där sportiga tjejen?!
Efter idag har jag insett att jag saknar träning & alla dessa grupp-träningspass
& det är verkligen den sortens träning jag ska syssla med.. allt-i-ett helt enkelt.

Efter dagens pass så la jag mig & softa i spa avdelnningen,
innan det var dags för jobb ! jag älskar den.. ett ställe för dom som vill
drömma sig bort till tex Thailand ;) OM jag längtar till vår resa nu!


LeMeridiéns Spa

Love .K


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!