födelsedags-fix!


Just nu sitter jag hemma, framför min lilla rosa & fixar lite inför söndag..
J´s födelsedag :) Det han vet är att vi åker till Sverige, Sthlm på söndagkväll!
Hur resten av veckan kommer att se ut får han veta på måndag..

Har ju hunnit med en mysig fika på Mint nu på förmiddagen tillsammans
med Jenny & Johanna.. ska snart springa ner till Arkadia för att fylla upp kylen,
sen ska jag nog träffa Jenny en sväng igen :) Idag skiner solen med det är kallt.

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


mirrepirre

om jag saknar livet på malta! My god! snart är det thai!=)pusssss

2011-01-25 | 22:22:03
http://mirre.blogg.se/
Caroline Karlsson

Hejsan jag har massor av frågor att ställa om Malta. Min plan är att flytta dit om ca 1 månad. Har du någon mail jag kan skriva till? Skulle va snällt om du kunde skriva din mail i ett av mina blogginlägg eller maila mig på lisacarolines.blogg.se. Skulle uppskatta det så mycket ska du veta. Har så mycket frågor :)

2011-01-27 | 18:16:50
http://lisacarolines.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!