Snål-Verner!

Sen den 1a januari har jag haft så att det svartnar för ögonen
titt som tätt.. lite halvläskigt. Tänkte först att det var synen som spökade.
Idag var jag hos läkarn & efter en grundlig undersökning ville han skicka mig vidare
för att göra en såkallad CT Scan - Head (brain) scan. Det enda problemet är att jag
inte är försäkrad här dumt nog & kalaset kommer gå på minst €350 ! Egentligen
inte så farligt med tanke på OM det skulle vara något fel.. men jag känner ändå
att det tar emot & känner mig som en riktig
snål-Verner :/ Buuu !
.. jag blir bara så trött, kan jag inte bara få vara frisk nån fucking gång
.

Nu till dagens glada nyhet:

Min morgon började med 90 mins framför ratten,
min andra körlektion :) ..tycker det är skitskoj & det rullar på!

min körskollärare, Graem

Annars har jag jobbat hela dagen..
& ännu en dag har jag klarat mig ifrån godis, tummen upp!
När jag slutar vid 20.00 så kommer J hit så ska vi ut på en kvällsprommis.

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Ajdå, hoppas verkligen det inte är något :O krya på dig!

2011-01-05 | 08:16:49
http://alltommalta.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!