OJ..

.. vilken dålig update! Fy Skäms.

I tisdags var jag ledig & passade på att lunch-dejta med min plump
som jag allt för sällan ser! En vegitarisk soppa i solen U Bistrot &
sen en efter-maten-kaffe på de :) Vi tog en prommis bort till Sliema
& passade på att ta en massa misslyckade men roliga hopp-bilder..

Vi träffade på Clara & barnvagnen av en slump som följde med oss vidare !
Emilié gick hem & jag & C satte oss på La Rivé för ännu en cappuccino i
väntan på att GO skulle öppna efter siestan.. jag blivit av med mobilen som
jag hade fått låna i väntan på min som är på reparation!
FanSkitPissDumma osv

I tisdags kväll provade jag på Zumba för första gången.. det var fruktansvärt
kul & svettigt ! Kan bli lite av en ny favorit sysselsättning mina tisdagar framöver,
måste bara öva på att skaka rumpa ordentligt så ska det nog bli ännu bättre ;D




suuupermysig dag ♥

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!