Nytt år, nya tag !

..alla dessa nyårslöften som aldrig brukar hållas/genomföras
men nu, i år, 2011 är det ändring på de!

I år har jag ett nyårslöfte som jag verkligen ska genomföra.. körkortet.

Imorgon är det dags för min andra körlektion & jag har aldrig varit så taggad!
Som ni säkert vet så är det vänstertrafik här nere, men eftersom
jag har levt i det i snart 2 år så känns det inte som ett problem...
..Värre blir det väl när jag ska köra i Sverige sen :p


Sen har jag & J även skakat hand på att vi inte ska äta godis
fram tills Dubai/Thailand..lätt tänker ni, men det kan jag lova er
att det blir en pers för mig som jobbar med tonvis av godis dagligen
& med mitt sötberoende så kommer det inte bli en lätt match!

Har ni något nyårslöfte?

Vi startade dagen med timmes powerwalk, jag & J..
Nu blickar vi mot Thailands vita stränder & då ska vi va fit ! One month to go..

påväg till jobbet idag.. startade dagen med en cappuccino från McCafé

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lenita

Jag håller tummarna för er ;) För det är verkligen inte lätt!! But you can do it ;D

2011-01-05 | 10:42:57
http://lenitaw.blogspot.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!