lördagens traditionen håller i sig.

Igår morse, klockan 9.00 kom jag hem från Barcelona..
det blev en lång färd hem & allt för tidig, va tvungen att lämna
hotellet kl 3.00 för att hinna ut till Girona flygplats i god tid.
Så kort & gott så tokdeckade jag när jag väl va hemma!

Vid 13.00 väckte J mig & han drog ner mig till gymmet! Och sen vidare till Mint
för en mysig lunch. Clara, Patrick, Selma & Vilma gjorde oss sällis osså.

Igår kväll var det än en gång paj-lördag :) Denna gång hemma hos Honken
som bjöd på kyckling-& curry paj & spenat- & fetaost paj. Gott Gott Gott.

Det var jag, J, Honken, Emil & Susanne & vi hann även med att spela
med andra ord
& keka kladdkaka innan det va dags att knocka kudden!



Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!