Hit the road..

Igårkväll efter jobbet åkte jag & kollade på J´s & grabbarnas korpen-match
.. det är även den stunden då jag & Lisa´s har vår kvalitetstid.. eftersom vi
inte hade sett varandra på mer än 3 veckor så hade vi en massa att ta igen :)


gårdagens fotbollsmatch.. slutade med vinst!

Idag har jag haft en ovanligt fullspäckad morgon.
Började dagen med 1 timmes prommis för att sen bege mig ut på Maltas vägar!
.. Körningen går i rätt riktning, bättre & bättre! Synd att det blir en månads paus
när vi åker till Dubai & Thai men det ska inte va några problem! Efter 90 mins i
trafiken så köpte jag min dagliga dos (cappuccino) från Olé & började jobba !

Ikväll ska jag, Jenny, Johanna, Lisa, Kej & Manilla på bio
& se Love & other drugs, ska bli mysigt med en liten tjejkväll.

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!