Hej- & hejdå Sthlm.. Hej Karlskrona!

I söndags landande jag & J i Sverige, blev hämtade av mammi & papps
på Skavsta airport. Väl hemma i Segeltorp bjöds de på svenska goda semlor!

Imorse åkte J iväg på ett möte & jag fick över Lina, Mimmi, Hilda & Veronica
på en mysig frukost ♥ .. jag fick även håret slingat & klippt av min bästa frisör M.
Underbart att få liiiite kvalitétstid med er!

frukost med mina fina imorse

När J kom hem så var det dags för första överraskningen.. vi satte oss i bilen
- mot Arlanda för att ta oss Karlskrona :) Oj va glad han blev !

Supermysigt att va hos bästa familjen Daag igen..
dock ganska tråkig start med tanke på att vi har fått sitta med jobb
hela kvällen (tack vare allt strul med butiken) .. och vi är fortf inte klara!

.. men från och med imorgon så ska vi bara njuta & försöka
vara klara med jobbgrejer för denna vecka, hopefully!

Nattinatti. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Åh vad kul att han blev glad, bra jobbat Kaisa :D



Idag är sjukt tråkigt väder här, blåser som attan och öööösregnar!



Håller tummarna för att Candynää får öppna innan min födelsedag, har suktat efter prinsesstårtan i månader! Jäkla myndigheter!!!

2011-02-01 | 07:43:22
http://www.alltommalta.com
Jenny

Vad kul att överraskningen gick hem Kaisa! :D Håller som Johanna tummarna för att det fixar sig med Candynavia snart och att ni får njuta av lite ledig tid i Sverige :)



2011-02-01 | 17:41:44
http://jennyisabelle.myshowroom.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!