Elsas värld.

Imorse var jag & träna & sen satte jag mig på Olé, ett av mina
favorit-ställen! .. för en cappuccino, frukost & lite sidor ur Elsas värld.
Annars har jag jobbat & hunnit glo några avsnitt av Rederiet med J nu ikväll.


idag på Olé

Den här boken har jag streckläst i 2 dagar.. & har snart läst ut den!
.. En riktig chic-bok :) Jag läste Elsas mode i Kroatien i somras &
den va bra men denna är till & med snäppet bättre !

Imorgon ska jag möta upp tjejerna på Mint för en fika & snick-snack :)
..är ledig, inga plans än så länge förutom fikan & Zumba på kvällskvisten!

Love .K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emilié

Hoppas du är ledig imorgon så vi ses på Fortina!

Danielle ska följa med och prova på också, ska bli skoj :) Puss.

2011-01-24 | 22:27:51
http://plump1s.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!