Egen tid!

.. ibland känns det nästan som jag är en sån där mamma som aldrig har tid
för sig själv! .. Hur f*n ska det bli när jag verkligen är mammi på riktigt?!

Jag har precis kommit hem från jobbet, slängt i mig lite mat & fått på mig
myskläder, gosat ner i soffan.. framför min lilla rosa, med en kopp chai..
& det känns huuuur skönt som helst! :) J är hos grabbarna så nu ska jag
helt enkelt ha egen tid! .. Detta är något jag ska träna på, att bara vara själv!
.. Jag har alltid varit & är en person som alltid vill göra nåt &
ha folk runt omkring mig
jämt & ständigt..

Jag ska bara ligga här & pilla på datorn & pyssla med lite nytagna kort..
IloveitIloveitIloveitIloveit! Här har ni två från igår, påväg hem till Clara


Balluta Bay

Le Meridién Hotel

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Åh vilka fina bilder, jag tycker det är så svårt att ta bilder på kvällen. Min kamera kan inte riktigt ge omgivningen rättvisa!

2011-01-13 | 22:06:54
http://alltommalta.com
Liisa

haha jaa du är verkligen duktig på att hitta på och alltid ha något att göra :) Precis, du får ta en kväll en gång i veckan och bara råå om dig själv :) Kram kram

2011-01-13 | 22:54:02
http://Li5a.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!