Wig Party



Har precis haft en snabb skypedejt med Tilde, Hilda & Danni
åh vad jag saknar er tjejer! Framöver måste det bli fler skypedejter..

Nu ska jag hoppa i en klänning & dra på mig min rosa affro-peruk
för ikväll blire (23+20+23) 66års kalas med tema: PERUK ! :)

.. har inte hunnit träffa eller prata med någon denna vecka så jag
ser verkligen fram emot att träffa alla fina vänner här på ön ikväll.

Ha en mysig fredagskväll.
Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


louise

har saknat dig här på bloggen :) kul med partaj!! trevlig helg o sen får ni ha en trevlig resa!!!

2011-02-11 | 21:45:24
http://sessanlouise.webblogg.se/
Johanna

Åh det var så himla kul att du kom igår, tack för en toktrevlig kväll :D blir nog svårt att hinna ses innan du far, hoppas ni får fyra underbara veckor, det är ni verkligen värda :)

2011-02-12 | 13:21:53
http://www.alltommalta.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!