Valentine!


Valentine på Candynavia

Ikväll har jag fixat & gjort klart Alla ♥:ns dag-hörnan i butiken..
Jag blev toknöjd, visst blev det fint ?

Eftersom vi åker imorgon mot paradiset.. ÄNTLIGEN :)
får jag helt enkelt önska er en Happy Valentine´s day redan nu!
Jag kommer fira min i Dubai, tillsammans med min fina J

Jag får se hur det blir med uppdateringen nu under denna månad,
jag ska försöka att koppla av & BARA ha semester!
Orkar jag så slänger jag in nåt inlägg då & då, annars får jag
köra en update när jag kommit hem igen,
den 13 mars!

Love. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lenita

Jag längtar efter en update från er resa Kaii ;) Hoppas du mår bra! Puss

2011-03-14 | 19:50:00
http://lenitaw.blogspot.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!