Hard work work..

Den här veckan har vart vidrig. Vilket tempo på jobb jag & J har haft..
men vi har fått mycket gjort & allt har flytigt på :) Nu är det över!

Vi har hunnit få en ny container, översatt alla nya produkter, roddat &
strukturerat om på lagret, fått in alla nya varor i butiken,
satt upp alla nya priser & ettiketter osv.


Såhär fint har det blivit ute på lagret tack vare mig, J & Lisa

Både igår & idag har jag hjälpt Angela nere i butiken med diverse prylar,
äntligen har jag fått komma hem & kopplat av. Men fint blev det :)

... 2 more days to go. Sen sitter vi på planet till Dubai
finner inga ord hur skönt det ska bli!

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!