tillbaka på stenen..




De sista dagarna i Sverige, Karlskrona bestod av prommisar, fika, IKEA,
överraskningsfest för J med alla hans gamla vänner & utgång, middagar &
melodifestivalen tillsammans med mina svärföräldrar & mammi & papps som osså
kom ner till helgen :) Tack för en supermysig vecka, vi är mer än nöjda!

Igår
kom vi tillbaka hem till stenen, efter lite middag, dom sista avsnitten
av 1 års tittande av Rederiet & ett avsnitt av solsidan så deckade vi båda två.
Idag har det varit toppenväder här på Malta, vårkänslor! Jag har jobbat hela dan,
imorse satt jag med bokföring & sen butiken. Har precis fått i mig middag & nu
väntas tvätt innan J kommer hem från träningen..

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!