...

lördag är det dop-dags för vår fina son därav värdelös update!
.. imorgon kommer svärföräldrarna hit & förhoppningsvis bör jag vara klar med
dop-planering, fix & trix till kvällen.. Men allt ska va perfekt, precis som han ♥

Idag är Milo 3 månader.. Grattis mammas prins!




Du ger oss så mycket kärlek..


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Wiktoria

Jag gör handmålade tavlor till stora och små.



Nyfiken? Kika gärna: http://pinturadesign.blogg.se/

2011-12-16 | 10:17:50
http://pinturadesign.blogg.se/
Maria - mamma till Liam ☆

åh vad mysigt med dop! :)

2011-12-19 | 10:16:04
http://fashionstars.blogg.se/
Hanna

ÅÅÅÅH vad jag ser fram emot en riktig update här i bloggen när du är back on track! :D

Du får ju inte glömma bort oss, hehe. Har full förståelse för att ni har fullt upp nu, hoppas att ni njuter ordentligt och lova oss att du ger oss en ordentlig bildbomb efter vad som hänt i Sverige!

Tycker att din blogg är så otroligt intressant och jag blir så väldigt inspirerad utav att du flyttat till Malta och allt!



P.s tråkigt att det inte vart någon vidare vinter här i Sverige.... :(

2011-12-28 | 00:12:10
Ewa

Vad mysigt med dop! Hoppas att allting gick bra och att lillen höll humöret uppe.

Ser fram emot uppdatering och mer bloggande :D Denna blogg är så oerhört kärleksfull, lättsam och glädjefull att läsa. Man blir verkligen så glad av att läsa din blogg. Hoppas att du inte lägger av med bloggandet, förstår att din lilla fina tar den mesta av din tid men hoppas att du har liiiiite tid över för oss också :)))

Ha det bäst, kramar!!

2011-12-29 | 11:42:23
sofia ek

Hejsan!

Vilken intressant blogga du skapat!!!!!

Jag har lite frågor angående Malta, flytt dit osv. Jag hoppas att du kan besvara dem. Det är så att jag och min pojkvän har tänkt att flytta ner och jobba men det finns en del frågetecken. Därför jag tänkte höra med dig hur du och din kille gjorde? Hade han redan flyttat ner dit och så kom du efter? Eller flyttade ni ner tillsammans? Var de någon av er som hade jobb där innan ni flytta ner?

Vad var det första du jobbade med? Hur gick du till väga för att skaffa jobb samt hur fixade ni lagenhet? Och vilka omraden har ni bott på, vilka e bäst?

Haha oj vart en hel del frågor... men jag hoppas att du kan besvara dessa när du har tid över vore så himla snällt, det är så att min kille redan har jobb där men inte jag å jag känner mig så himla vilsen. Så skulle vara guldvärt att få tips i från en tjej som har sten koll, dvs du.:)

Tack på för hand mvh Sofia

2011-12-29 | 14:04:45
Natalie

Mys me dop' hoppas de gick fint :)

2012-01-04 | 14:18:01
http://nnatalieeh.blogg.se/
ebba

Hej! Jag hittade din blogg för ett par dagar sen och vart då så imponerad att jag gick tillbaka I arkiven för att läsa :)

Jag undrar om inte du skulle kunna lägga upp lite dagens outfit oså, tycker att du har sån snygg klädstil.

Sen har ja en fråga ang ditt hår ;p

Vad har du för färg från början? Blont el brunt? Måste också säga att du passar så bra I båda delarna :)

2012-01-04 | 14:56:47
Charlotta

Hoppas dopet gick bra. Jag fick ju expressjobbet att dekorera tårtorna. Hoppas verkligen du blev nöjd med barban och fotavtrycken?

2012-01-07 | 21:39:32
K svarar

Ewa - Tack så jättemycket för en fin kommentar :) Jag blir så oerhört glad & roligt att du gillar den! De va full fart över jul.. men nu är vi tillbaka på ön och bloggandet är igång :) Kram



Sofia Ek - jag svarar på ditt i ett inlägg snart :)



Ebba - Tack va roligt :) Oj Dagens outfit, åh va smickrande men jag tror inte de skulle vara nåt för mig, jag kan försöka baka in de i nåt inlägg då & då istället om de önskas? :) Angående mitt hår så är jag tråkigt mörkblond från början.. hade mörk i flera år & blev ljus när jag flyttade till Malta, sen dess har jag nog varit ljus! :)



Charlotta - Roligt att du skriver! Jag ville ju tacka dig.. Guuuu så fint de blev, jag blev mer än nöjd med resultatet :) Du är verkligen en stjärna på det du gör! TACK



2012-01-13 | 14:53:35
http://dictumfactumbyk.blogg.se/
K svarar

Hanna - Ja de va full rulle i Svedala.. ska försöka att slänga upp lite bilder från Sverige succesivt :) Vädret kunde ju som sagt varit vitare :p men jag va nöjd med resan iaf!! Vad glad jag blir att du inspireras :) Kram

2012-01-13 | 14:57:36
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!