A Sunny Day!

Imorse åkte jag, J & Milo in till Valletta för att hämta lillemans provisoriska pass
.. Sen fixade vi med papper som behövs till Sverige för att ordna hans riktiga pass.
Dom hade gjort det riktigt julfint i Valletta & jag kan tänka mig
att det är ännu finare kvällstid då allt är upplyst..


När allt have-to-do var klart så mötte jag upp Johanna för en solpromenad
.. det har varit svensk sommarvärme nu två dagar i rad, helt underbart!
Även att jag har bott på denna underbara ö i snart 3 år & borde veta vid de här
laget att det faktiskt kan vara dagar som denna, när tempen visar +20 grader
& sol i december så måste jag nypa mig i armen ibland för att jag ska förstå :)


Milo sover, J är hos grabbarna på RISK-kväll & Lisa, Jenny & Johanna
är på väg över till mig för en mysig filmkväll.. vi ska se Desert Flower!

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!