Hey flower.



Igårkväll blev det Hugo´s tapas tillsammans med min J för att sedan
fira Victor som hade birthday party på Bay Street-taket.. himla kul att
se lite partyglada Malta folk igen! När alla drog vidare ut så följde jag med
Christina hem en sväng för att kolla in deras nya crib & få lite kvalitétstid..
Kom hem vid 2tiden & hann knappt få av mig kläderna innan jag somnade!

Idag känner jag mig iaf utvilad & jobbar 12.00-20.00 ! Ser fram emot en
mysig hemmakväll eller en biodejt med min inte allt för pigga karl ikväll.

Nu ska jag springa över till Café Bezz en snabbis för
att köpa en efterlängtad cappuccino & sen fortsätta jobba!

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!