Svensk påsk ♥

Är tillbaka på ön efter ett Sverigebesök 19-24 april ♥
Hann med att träffa nästan alla jag ville.. hade dock velat haft mer tid
med Carro, Ida & tjejerna såklart! Och Catja hann jag tyvärr inte ens se :(
Men annars har resan varit lyckad. Fick en dos av riktig svensk vår-värme,
påskmat, påskägg fyllt av godiiis, shopping, familjen, snaps & parkhäng!

1. Härliga Söder - Snaps 2. Tjejerna & jag på Snaps

1. moster & kusinerna över på mysig lunch 2. Picknick i Rålis
3. Tulpaner & påskblomma 4. Påsklunch med familj, Ida & Mimmi


Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ida

Ja!! Så tråkigt att vi inte hann ses så mycket! Men är glad över att jag fick se dig iaf!! Och att jag fick höra den bästa nyheten. Så glad för er skull. Vill komma och hälsa på på Malta snart!! Saknar dig! Ses snart igen hoppas jag!! <3

2011-04-26 | 12:23:20
Dumle

<3

2011-04-26 | 13:33:18




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!