The 9th November 2010

Snart är det jul.. & jag kan lova att det är svårt att
få nån julkänsla i kroppen när man går utanför dörren
& solen lyser, himlen är blå & + graderna hettar!
Men vet ni.. Jag älskar det.

Jag ska ju till Sverige nästa vecka, onsdag-söndag
så förhoppningsvis kommer jag få känna på lite julkänsla då.

Imorse va vi uppe tidigt (i vårat perspektiv) för att köra Mirre
till flygplatsen.. alltid trist att säga hejdå men med lite tur så kommer
hon ner & firar in det nya året med oss ;) så då ses vi snart igen!
Jag & J körde en lätt frulle på McDonalds & inväntade ett samtal..
vi mötte upp golvläggarna vid Eden Cinema för ett kortare möte &
sen var det dags för mig att göra min dag i butiken..

Ikväll är det hejdå-middag för Marie på Hugo´s men jag kan tyvärr
inte gå för jag & J ska äntligen se den omtalade The Social Network!
Har ni sett den, va tyckte ni?



Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emilié

Jag gillade filmen! Haha, längtar tills du kommer tillbaka från Sverige :D :D

Dels för att jag äntligen ska få min kamera och så kan vi också förhoppningsvis hitta ett bra datum då vi båda är lediga och kan leka. Tror jag är ledig tisdag-onsdag veckan som du kommer hem.

PUSS!

2010-11-09 | 17:00:17
http://plump1s.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!