Ett ålderstecken.. ?

Det är fredagskväll & jag känner mig såå seg!
Planen var att jag & J skulle ha haft en riktig myskväll, bara legat
i sängen & spelat spel & haft film-maraton men grabbarna, öl & utgång
lockade mer för honom ikväll.. Så det får bli imorgon, inget mig emot! :)

Så vad står på min kvällsmeny då?

Tjejerna ska ut & göra bargatan så egentligen borde jag bara
tagga till & slänga på mig party outfitten & möta upp dom.. men
det som lockar mig mest ikväll är att bara va hemma, ta ett bad,
tända ljus & krypa ner i myskläder framför en Wallander-film!

Vad har hänt med mig? detta skulle aldrig inträffa för
knappt 1 år sen, inte en chans att jag skulle missa något kul!!


Bara som ett exempel, kolla in min önskelista Jul 2010..
vad önskar jag mig om inte böcker & en morgonrock ;p
har jag gått & blivit TRÅKIG?..eller är det som mammi sa igår;
Du har blivit vuxen!

Iaf, nu ska jag ta en dusch sen blir det som sagt
myskläder till 100%, sängen & Wallander-filmen, arvet.


Ha en underbar fredagskväll !

Love .K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emilié

Vad tusan, nu när jag vant mig vid att du är bästabloggarenistan så skriver du ingenting - vad ska jag då sysselsätta mig med på jobbet? (jobba?) :) Puss

2010-11-14 | 15:56:59
http://plump1s.blogg.se/
Emilié

Bra att jag lärt mig uppdatera sidan också .. Bra jobb Kai, nu ska jag vara tyst!

2010-11-14 | 15:58:02
http://plump1s.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!