Plans.

Idag har Marie varit & gjort mig sällis halva dagen
nere på Candynavia, supermys! Vi har smidigt planer &
rimmat lite inför torsdageventet, de ni ;) Jag älskar att planera..

Tisdag: Jobba 12.00-20.00, tacomiddag hemma hos Karl med NOIQ-gänget :)
Onsdag: Ledig, träffa Clara :) & kvällen bjuder på halv 8 hos mig hos Christina
Torsdag: Jobba 12.00-20.00, DisneyMaraton med tjejligan!
Fredag: Ledig, träffa Plumpis :) Lugn hemmakväll eller inflyttningsfest.
Lördag: Jobba 12.00-20.00, god middag & mys med pojkvän(?)
Söndag: Jobba 12.00-20.00, ett varmt bad, tända ljus & en bok!

..Känns som en himla bra fortsättning på veckan !


för vi har vårat barnasinne kvar..

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mir

Hej hot!åså hoppas jag att du är fri mån så vi kan hänga;)in all yours.middag o lite drinkar på kvällen hoppas jag:)ngtar massas efter rt nu/!!!!!!natti

2010-11-04 | 00:04:17
http://mirre.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!