Utflyktslördag..

Igår var jag på utflykt med Clara & Patrick, Selma & Jenny & Claras
föräldrar som är på besök & även 2 andra vänner.. Vi tog en sväng med
båten, men som ni ser var vädret inte med oss så vi vände & tog bilen ist
..



Vi åkte till Baia Beach Club för en god lunch, jag älskar det stället!



Jag & Ann-Louise (Claras mamma & min gamla dagisfröken)

På vägen hem så stannade vi till vid Popeye Village, som på svenska
är Karl Alfred
.. Här på Malta har dom byggt upp en hel Karl Alfred-by,
mestadels för barn men absolut även sevärt för vuxna!!


En toppenmysig dag, det är alltid kul med utflykter.. dock lite kyligt
& jag kan lova att jag var trött när jag kom hem ;)

Love .K


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!