Middagsdejt.

Igårkväll efter jobbet så hade jag en middagsdejt med mina 2 söta
anställda, Lisa & Angela! Men även våran malteskompis John som alltid
hänger med oss i butiken gjorde oss sällskap.. Mycket trevlig kväll på
No.1 La Spinola & åt en varsin prortion av mina favoriter - Mini Burgers!


Jag tokgillar detta ställe, helmysigt & goda burgare.

Idag fick jag besök av ingen mindre än min gamla dagisfröken,
som förövrigt är Claras mamma, som är här på besök!
Det var verkligen superroligt att se henne igen..
sist måste ha varit i 5års ålder?! :)

Nu slutar jag om 15 mins, då ska jag hem & byta om..
J är & spelar squash & jag ska inte va sämre! Så jag
tänkte ta mig ut på en powerwalk & rensa huvudet lite ♥

Ha en fin kväll.

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!