Nybakat bröd by Lisa

Har precis kommit hem från Lisa, åkte dit efter jobbet :)
Det var faktiskt första besöket i denna lägenhet, supermysig!
snick-snack, youtube klipp, skrattattacker & nybakat bröd stod på kvällens meny.

Nu är jag hemma, J är på Keggens med grabbarna grus & jag passade på att
använda min snöspray på en utan våra speglar, är faktiskt toknöjd.. mycket juligt!


fint va ? :)

stjärnorna syns lite bättre på denna

Denna helgen har varit en MegaBra helg för Candynavia så jag är skiiitglad!
.. Jag älskar mitt jobb, mitt liv & är såååå fruktansvärt stolt lillasyster ♥
Men mer om det imorgon.. Nu ska jag hänga tvätt & sen duna.

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!