Mini-jul

Igår hann jag iväg & fixa jobb-prylarna & sen var vi mest hemma
hos mammi & papps & softade.. Mimmi & Becca kom över &
 jag fick mitt hår fint igen :) Sen kom även Emma & Hilda

Mammi dukade upp med ett mini-julbord, Bästa bästa bästa!
Och sen låg vi ihopkurade allesammans i soffan, kollade på serier,
drack glögg, frossade pepparkakor & lussebullar :D Helt underbart.

En sak jag verkligen har saknat som jag märkte av igår när vi låg i soffan
alla tillsammans, att med dessa tjejer känns allt bara såå lätt!
 vi kan bara ligga & göra ingenting, pilla varandra i håret utan att säga ett
ord på hur länge som helst.. det känns som man är med familjen ♥

När tjejerna hade åkt så var det dags för minLinas mini-jul
.. fram med rosa granen, julmusik & julklapparna !


 

minijul med min Lina

Jag fick bla en rosa morgonrock ;D wiihooo!
Åh ett glädjerus av mina älskade vänner & familj..

Ikväll ska jag göra stan med med hela tjejligan, våran Anna som annars 
pluggar & bor i Riga är hemma osså så det blir klackarna i taken kan jag lova!

LOVE .K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!