Mandariner

Jag har sagt förut hur dålig karaktär jag har gällande G O D I S
.. jag har ett sånt hemskt sötbegär så jag nästan inte orkar med det längre.

Igår var jag mer än less & J försökte ge mig tips
på hur jag ska hålla mig undan godiset på jobbtid..
Gå in i supermarket (som förövrigt ligger väggivägg)
& köp frukt som du har när du blir sötsugen!

Tack för tipset sötaste du men hur många ggr har jag inte försökt det?..

Men idag gav jag det en ny chans & sprang jag faktiskt in på Park Towers
& köpte ett äpple & en mandarin.. jag har nästan glömt hur gott det är med
mandariner under vintersäsong! Jag kommer ihåg att jag & Lina alltid brukade
önska oss 1kg mandariner i julklapp när vi va mindre
.. Iaf jag var bara tvungen
att springa in & köpa 4st till  ;) Förhoppningsvis kan detta bli mitt nya begär?!



Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!