Jag ser det snöar..

Igår landade jag i ett iskallt Sverige,
fick faktiskt en chock när jag klev av planet! Brrr

Men efter att ha blivit mottagen av en varm mammi & papps &
 fått sovit i en svensk, varm säng med duntäcke så känns det mycket bättre
.. När jag tittade ut i morse så hade min dröm gått i uppfyllelse - SNÖ :D
även om det inte är mycket så är det iaf vitt på marken, & det gillas!

På dagens agenda så står i första hand jobb! Men sen ska jag träffa min Lina
& även Mimmi som ska ta hand om mitt hår & göra mig snygg igen.. :)

utanför dörren imorse

J, stackarn fick va kvar på Malta (även denna gång)
 eftersom vi får en STOR leverans idag! Det kommer bli hårt arbete
men jag vet att du fixar det - Bästa! Sen kommer han imorgon ist ♥

Love .K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Den bilder ger en faktiskt lite hemlängtan!

2010-11-18 | 10:19:28
http://alltommalta.com
Mir

Läs min blogg & löp å köp ni med!!!!:)))))pusss

2010-11-19 | 07:28:58
http://mirre.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!