I farten..

Imorse tog jag mig bort till Sliema för lite julshoppning :)
.. det småregnade när jag åkte men sen klarnade det upp igen!
Jag köpte mig en cappuccino från Marks and Spencer & forttsatte mot jobbet.

bussen tillbaka till St Julians så knäppte jag några foton i farten..
ganska bra gjort om jag får säga det själv! Jag vet inte hur mågra gånger
som jag har sagt detta, men jag älskar utsikten från stranpromenaden ♥



Beautiful Island

Ikväll kommer tjejerna över till mig på myskväll & det kommer
spelas sällskapsspel & drickas te tills vi kissar på oss :D

Love .K


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


mirrepirre

Jag skålar i Te jag med o önskar jag kunde varit med er! ;-) kollar Thairesor.7500:- för tre veckor..mitten av feb-början av mars!Nice va!?

2010-11-16 | 20:17:23
http://mirre.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!