Hejdå-brunch på Mint.

Morgonen började bra med en mysig brunch Mint !!
.. tyvärr var det en hejdå-fika för Marie som ska lämna oss för Sverige,
men det var supermys & jag uppskattar dessa tjejer så mycket, alla är så goa :)

När vi alla har ätit så beslöt vi oss för att dela på deras fantastiska bakverk..
dom är så stora så det är sinnes, men OJ så gott.. godisgris som man är!
Sötaste Jenny & Johanna hade bakat toksöta muffins till henne
som en liten present & på dom så stod det Marie i choklad.


Är så glad att jag har träffat dessa goa tjejer..

Nu ska jag fortsätta jobba & ikväll ska jag äta
Badass Mini Burgers med Lisa, Angela & John..

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!