Ett helt år sen ni var här..

För 1 år sen idag så var jag på väg över till Mackan & Dogge
& J hade dragit över Tomas & grabbarna.. Jag hade stängt av datorn &
skulle precis gå ner (då bodde vi i vår 3 våningsvilla) då jag hör dörren öppnas
.. Jonas är det du, har det hänt något? var min första reaktion!
Och jag fick svaret; Ja, kom ner!! ..I halvpanik springer ja ner för trappan
eftersom det hade hänt något.. Och Whaaaaaaaaaaaaaaa så druttade
jag på rumpan av rädslan/chocken att få se mina tjejer
hemifrån stå där i hallen!!

En överraskning som var det absolut b ä s t a jag nånsin varit med om.


Jag önskar bara att ni kunde komma & hälsa på igen,
men den här gången med förvarning annars skulle jag bli gammal i förtid :p

Tänk vad tiden går fort, jag har nästan varit ifrån er i 2 år snart!
Jag saknar er, oss & vår vardag ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Danielle

Underbara Kaisi <3

De va härliga dagar hos dig, vill göra de igen :)

Saknar dig !

2010-11-11 | 14:46:22




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!